Indisponibilité du jeu du week-end du 17 mai
postée par Okin le 17/05/2015 à 20:30
Bonjour !

Comme vous l'avez probablement constaté, le jeu a été indisponible pour une durée exceptionnellement longue, de vendredi 23h à ce dimanche, 16h.

Cette coupure était involontaire et a fait suite à une série de mésaventures. La coupure initiale aurait dû ne durer que 3 heures et était prévue pour mettre à jour le système d'exploitation du serveur.

Pour ce faire, trois étapes :
- sauvegarde ;
- réinstallation complète du serveur ;
- restauration de la sauvegarde.

Manque de bol, la deuxième étape n'a pas fonctionné comme voulu. Ensuite, il a fallu attendre que l'hébergeur comprenne et règle le problème. Re pas de bol, le week-end il y a un bien une assistance technique pour ce genre de situations, mais forcément c'est plus long qu'en semaine...
Voyant les heures passer, j'ai commandé un nouveau serveur le temps que le précédent soit rétabli. Cela nous amène à ce matin. Ensuite il a encore fallu compter quelques heures le temps que ce nouveau serveur soit mis en place (+ les mises à jours DNS, qui permettent d'associer le serveur au nom de domaine worldwar.fr). Enfin, j'ai pu effectuer la dernière étape et tout restaurer.

Au final, les changements sont les suivants :
- pas de données perdues cette fois-ci : l'intervention était prévue et bien préparée. On a juste pas eu de chance que l'installation foire...
- on est sur un nouveau serveur, et finalement c'est l'ancien que je vais rendre. Pour donner une idée, celui-ci est environ deux fois plus puissant que le précédent (alors que le jeu n'en utilisait déjà que 2 %) ;
- votre navigation sur WorldWar est désormais sécurisée puisqu'utilisant le protocole HTTPS.

That's all folks !

PS : Désolé pour les problèmes causés par cette interruption, mais je ne pouvais vraiment pas y faire grand chose...
PS 2 : voilà à quoi ressemble la bête (en fait on s'en fout un peu, mais je préfère les news avec une image)

/images/inscrits/1/1431887824.jpg

Les commentaires de la news

Interdit

Page : 1

IMaLiPuSRaM le 17/05/2015 à 20:33
Avatar de IMaLiPuSRaM
Groupe : membre
Vive la reset !!! qui veux reset cite mon pseudo
Comme toute chose on une fin, je fini bien sur extra
5 EME : SOLDAT IMPERIAL 16 fois


Citation : Vin diesel

Peu importe ou tu es, que tu sois a 500 m ou a l'autre bout du monde. Tu seras toujours avec moi, tu seras toujours mon frère...


La mort à ces raisons que la vie ignore.


Citation : sergent-chef Nantz

sergent-chef Nantz17 h 32 : 24Rép.
je suis en eco alore tout le debile quil veulent mattaquer qui vien


Citation : WWReuse
WWReuse 17 h 40 : 08Rép.
mentos


Citation : Mentor
Mentor 17 h 40 : 19Rép.
la meilleur façon c'est de te laisser détruire ta base comme ça tu recommence toute à zéro
Djoules le 17/05/2015 à 21:01
Avatar de Djoules
Groupe : membre
Bon ba si c'est pas ta faute Okin, alors on te pardonne
MacDark le 17/05/2015 à 22:56
Avatar de MacDark
Administrateur
t'aurai du prendre une serveuse
BaliVerne_delete le 29/10/2020 à 03:28
Avatar de BaliVerne_delete
Groupe : membre
Multoque hoc melius nos veriusque quam Stoici. Cuius similitudine perspecta in formarum specie ac dignitate transitum est ad honestatem dictorum atque factorum. Duo Reges: constructio interrete. Uterque enim summo bono fruitur, id est voluptate. Sic consequentibus vestris sublatis prima tolluntur. Prioris generis est docilitas, memoria; Possumusne ergo in vita summum bonum dicere, cum id ne in cena quidem posse videamur? Itaque his sapiens semper vacabit.

Respondeat totidem verbis. Prave, nequiter, turpiter cenabat; Murenam te accusante defenderem. Cum id fugiunt, re eadem defendunt, quae Peripatetici, verba. Quid ergo aliud intellegetur nisi uti ne quae pars naturae neglegatur? Tum ille: Ain tandem? Hoc ne statuam quidem dicturam pater aiebat, si loqui posset. Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis.

Idemque diviserunt naturam hominis in animum et corpus. Terram, mihi crede, ea lanx et maria deprimet. Certe nihil nisi quod possit ipsum propter se iure laudari. Non enim iam stirpis bonum quaeret, sed animalis. Sed in rebus apertissimis nimium longi sumus. Atqui haec patefactio quasi rerum opertarum, cum quid quidque sit aperitur, definitio est. Teneo, inquit, finem illi videri nihil dolere. Quos nisi redarguimus, omnis virtus, omne decus, omnis vera laus deserenda est. Compensabatur, inquit, cum summis doloribus laetitia. Eadem nunc mea adversum te oratio est.

Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Quae in controversiam veniunt, de iis, si placet, disseramus. Quid me istud rogas? Hoc sic expositum dissimile est superiori. At ille pellit, qui permulcet sensum voluptate. Haec bene dicuntur, nec ego repugno, sed inter sese ipsa pugnant. Cave putes quicquam esse verius. Prave, nequiter, turpiter cenabat;

Non quam nostram quidem, inquit Pomponius iocans; Ut proverbia non nulla veriora sint quam vestra dogmata. Non enim, si omnia non sequebatur, idcirco non erat ortus illinc. Utrum igitur tibi litteram videor an totas paginas commovere? Quamvis enim depravatae non sint, pravae tamen esse possunt. Scaevola tribunus plebis ferret ad plebem vellentne de ea re quaeri.

Utrum igitur tibi litteram videor an totas paginas commovere? Claudii libidini, qui tum erat summo ne imperio, dederetur. Bonum negas esse divitias, praeposìtum esse dicis? Tollenda est atque extrahenda radicitus. An est aliquid per se ipsum flagitiosum, etiamsi nulla comitetur infamia?

Estne, quaeso, inquam, sitienti in bibendo voluptas? Tum Torquatus: Prorsus, inquit, assentior; Aufert enim sensus actionemque tollit omnem. Quod idem cum vestri faciant, non satis magnam tribuunt inventoribus gratiam. Hoc est non modo cor non habere, sed ne palatum quidem. Nunc dicam de voluptate, nihil scilicet novi, ea tamen, quae te ipsum probaturum esse confidam. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Is ita vivebat, ut nulla tam exquisita posset inveniri voluptas, qua non abundaret. Laelius clamores sofòw ille so lebat Edere compellans gumias ex ordine nostros.

Praeclare hoc quidem. Nam, ut sint illa vendibiliora, haec uberiora certe sunt. Quis suae urbis conservatorem Codrum, quis Erechthei filias non maxime laudat? Cave putes quicquam esse verius. Quid ergo attinet gloriose loqui, nisi constanter loquare? Non pugnem cum homine, cur tantum habeat in natura boni; Si longus, levis dictata sunt. Vestri haec verecundius, illi fortasse constantius.

A primo, ut opinor, animantium ortu petitur origo summi boni. Tamen aberramus a proposito, et, ne longius, prorsus, inquam, Piso, si ista mala sunt, placet. An tu me de L. Nec vero intermittunt aut admirationem earum rerum, quae sunt ab antiquis repertae, aut investigationem novarum. Scaevola tribunus plebis ferret ad plebem vellentne de ea re quaeri. Legimus tamen Diogenem, Antipatrum, Mnesarchum, Panaetium, multos alios in primisque familiarem nostrum Posidonium.

Quantum Aristoxeni ingenium consumptum videmus in musicis? Aliena dixit in physicis nec ea ipsa, quae tibi probarentur; Sed tamen intellego quid velit. Quae est igitur causa istarum angustiarum? Sed utrum hortandus es nobis, Luci, inquit, an etiam tua sponte propensus es? Vide, ne etiam menses! nisi forte eum dicis, qui, simul atque arripuit, interficit. Quae cum essent dicta, discessimus. Res tota, Torquate, non doctorum hominum, velle post mortem epulis celebrari memoriam sui nominis.

BaliVerne_delete le 29/10/2020 à 03:29
Avatar de BaliVerne_delete
Groupe : membre
At iste non dolendi status non vocatur voluptas. Quid enim tanto opus est instrumento in optimis artibus comparandis?

Bonum negas esse divitias, praeposìtum esse dicis? Ergo hoc quidem apparet, nos ad agendum esse natos. In his igitur partibus duabus nihil erat, quod Zeno commutare gestiret. Hanc ergo intuens debet institutum illud quasi signum absolvere. Ex ea difficultate illae fallaciloquae, ut ait Accius, malitiae natae sunt.

Quorum altera prosunt, nocent altera. Non igitur de improbo, sed de callido improbo quaerimus, qualis Q. An est aliquid, quod te sua sponte delectet? Quae sunt igitur communia vobis cum antiquis, iis sic utamur quasi concessis; Vitae autem degendae ratio maxime quidem illis placuit quieta. An tu me de L. Ita credo. Ad quorum et cognitionem et usum iam corroborati natura ipsa praeeunte deducimur.

Aeque enim contingit omnibus fidibus, ut incontentae sint. Duo Reges: constructio interrete. Aliud est enim poëtarum more verba fundere, aliud ea, quae dicas, ratione et arte distinguere. Quis est tam dissimile homini. Tenesne igitur, inquam, Hieronymus Rhodius quid dicat esse summum bonum, quo putet omnia referri oportere? At ille pellit, qui permulcet sensum voluptate. Quae cum essent dicta, discessimus. Sequitur disserendi ratio cognitioque naturae; Quod idem cum vestri faciant, non satis magnam tribuunt inventoribus gratiam.

Ne amores quidem sanctos a sapiente alienos esse arbitrantur. Nunc ita separantur, ut disiuncta sint, quo nihil potest esse perversius. Ergo ita: non posse honeste vivi, nisi honeste vivatur? Effluit igitur voluptas corporis et prima quaeque avolat saepiusque relinquit causam paenitendi quam recordandi. Nam aliquando posse recte fieri dicunt nulla expectata nec quaesita voluptate. Ita relinquet duas, de quibus etiam atque etiam consideret. Quo studio Aristophanem putamus aetatem in litteris duxisse? Nonne videmus quanta perturbatio rerum omnium consequatur, quanta confusio? Ergo illi intellegunt quid Epicurus dicat, ego non intellego? Cuius similitudine perspecta in formarum specie ac dignitate transitum est ad honestatem dictorum atque factorum.

Erat enim Polemonis. Non modo carum sibi quemque, verum etiam vehementer carum esse? Cupit enim dícere nihil posse ad beatam vitam deesse sapienti. Si alia sentit, inquam, alia loquitur, numquam intellegam quid sentiat; Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Hoc tu nunc in illo probas. Igitur ne dolorem quidem. Quare attende, quaeso. Primum cur ista res digna odio est, nisi quod est turpis? Nunc de hominis summo bono quaeritur;

Cum id fugiunt, re eadem defendunt, quae Peripatetici, verba. At, si voluptas esset bonum, desideraret. Dolere malum est: in crucem qui agitur, beatus esse non potest. Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius. Non modo carum sibi quemque, verum etiam vehementer carum esse? Hic Speusippus, hic Xenocrates, hic eius auditor Polemo, cuius illa ipsa sessio fuit, quam videmus.

Quaesita enim virtus est, non quae relinqueret naturam, sed quae tueretur. Quid de Platone aut de Democrito loquar?

Qui bonum omne in virtute ponit, is potest dicere perfici beatam vitam perfectione virtutis; Nulla profecto est, quin suam vim retineat a primo ad extremum. Cur igitur, cum de re conveniat, non malumus usitate loqui?

Quod vestri quidem vel optime disputant, nihil opus esse eum, qui philosophus futurus sit, scire litteras. Atqui reperies, inquit, in hoc quidem pertinacem; Cui Tubuli nomen odio non est? Longum est enim ad omnia respondere, quae a te dicta sunt.

Page : 1

Contact Mentions Légales Forums Livre d'Or Remonter